Pages

Thursday, July 01, 2010

comel lah sangat.

Di hospital ini, ada sesetengah kakak-kakak jururawat yang memanggil saya dengan nama comei. Ye, comei bukan comel. Saya assume mereka nak panggil saya comel. Ha ha ha.
Saya berikan beberapa contoh situasi.

Situasi 1: Ketika saya menelefon ke Wad Lelaki
Saya: Assalamualaikum, boleh saya bercakap dengan Kak Nano (bukan nama sebenar) ?
Kak Nano: Waalaikummussalam, Kak Nano ni.
Saya: Oh Kak Nano, Melissa ni.
Kak Nano: Ye comei, ada apa ?
...........

Situasi 2: Ketika saya hendak mendapatkan rawatan di Unit Kecemasan
Saya: *muka pucat memegang perut*
Kak Zazo (bukan nama sebenar): Alahai comei, kenapa ni ?
Saya: Gastrik la Kak Zazo ! *muka sedih*

Begitulah.
Saya tidaklah merasakan diri saya ini comel akan tetapi saya berterima kasih kepada kakak-kakak yang baik hati mendoakan saya. :)
Mudah-mudahan doa kakak-kakak semua dimakbulkan dan saya betul betul menjadi comel !
Mudah-mudahan nanti anak-anak saya pun mengikut kecomelan saya hasil doa kakak kakak semua.
Ameen.

:D

xoxo

7 comments:

NS said...

but u mmg comei pun ;)

Melissa said...

Hee no lah. But thanks. Ameen. Hee. ;)

Unknown said...

awak tu memang comel la.. comei...

atia said...

betul la mel.. awak sangat comel! cepat2 dapat baby gurl.. hehee.

Cikgu Farhana said...

alhamdulillah... bertambah2 comeilah... doa tue... by the way mmg u comei pung

swit@kon said...

chomellah. dulu kini dan selamanya :D

Melissa said...

Awww, thanks all of you ! Alhamdulillah. Ameen. ;)

Daisypath Anniversary tickers